Heel lang geleden - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Marijn Clevers - WaarBenJij.nu Heel lang geleden - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Marijn Clevers - WaarBenJij.nu

Heel lang geleden

Blijf op de hoogte en volg Marijn

17 Maart 2014 | Noorwegen, Oslo

Lieve allemaal,

Ik heb me helemaal niet gerealiseerd hoe lang geleden het was dat ik mijn blog heb bijgewerkt en ik weet ook helemaal niet waar ik moet beginnen. De afgelopen week is het in Oslo super mooi weer geweest met heel erg veel zon dat heeft me heel heel goed gedaan na zoveel “donkere dagen”. Afgelopen weekend hebben we in Lillehammer een cabin gehuurd en in Hafjell geskied en het was een fantastisch weekend! De cabin was onwijs schattig en er was zelfs een sauna waar we ontzettend van genoten hebben. Op zaterdag hebben we geskied en ook de apres ski was erg gezellig! Het was echt prachtig weer op zaterdag en we hebben van het openen van de liften tot het sluiten aan een stuk door geskied! Op zondag hebben we de omgeving rondom de cabin verkent en zijn we in Lillehammer geweest.

Ik hoef hier veel minder te studeren dan in Maastricht dus is er super veel tijd om leuke dingen te doen. Een aantal weekend terug zijn we een hele dag in Drobak geweest, een heel schattig klein visserstadje in de buurt van Oslo. In Drobak “woont” de kerstman maar wij hadden eigenlijk veel maar aandacht voor de winkels. Ook zijn we met AIESEC naar een conference geweest over entrepreneurship in de Sahara die erg interessant was, maar wat nog veel interessanter was, was dat de Noorse kroonprins ook aanwezig was. We hebben zelfs over dezelfde rode loper gelopen als de prins! Ook zijn we lekker uiteten geweest in een soort Indisch restaurant, wat erg gezellig was. Het bier wat we hadden gebrouwen is inmiddels gebotteld en als het goed is kunnen we het volgende week gaan proeven, ik ben erg benieuwd!

Voor de rest gaat alles lekker zijn gangetje en voel ik me hier heel erg thuis. Ik vind Oslo echt een prachtige stad en begrijp inmiddels het metro-systeem helemaal :P!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Semester Abroad - Oslo

Exchange naar Oslo

Recente Reisverslagen:

12 April 2014

Tromso!!

17 Maart 2014

Heel lang geleden

13 Februari 2014

Cabin weekend!

03 Februari 2014

Alweer een maand!

18 Januari 2014

Eerste Twee Weken!
Marijn

Actief sinds 18 Jan. 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 3210

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 15 Mei 2014

Semester Abroad - Oslo

Landen bezocht: